مغز کله آخرین ترانه انتشار سرگرمی افشین یداللهی

مغز کله: آخرین ترانه انتشار سرگرمی افشین یداللهی سرگرمی هزار و یک شب عاشقانه ها

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اجتماعی نقشه + محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن

    رئیس پلیس راهور پایتخت محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی خاص راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را تشریح و توصیه هایی را نیز به راهپیمایان و غرفه داران ارائه کرد.

    نقشه + محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن

    محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن + نقشه

    عبارات مهم : انقلاب

    رئیس پلیس راهور پایتخت محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی خاص راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را تشریح و توصیه هایی را نیز به راهپیمایان و غرفه داران ارائه کرد.

    سردار محمدرضا مهماندار در گفت وگو با ایسنا راجع به تمهیدات ترافیکی پلیس جهت راهپیمایی 22 بهمن امسال اظهارکرد: امسال محدودیت های ترافیکی در دو مرحله اجرا خواهد شد، مرحله اول از ساعت 22 شنبه 21 بهمن ماه شروع شده است و مرحله دوم نیز از ساعت 6 صبح روز 22 بهمن ماه اعمال می شود و هر دو محدودیت تا آخر راهپیمایی و عادی شدن تردد ادامه خواهد داشت.

    نقشه + محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن

    وی با اشاره به محدودیت های اعمال شده است در مرحله اول اجرای طرح ترافیکی خاص راهپیمایی گفت: این محدودیت ها از ساعت 22 شنبه شب در رینگ داخلی میدان آزادی و در چهارمقطع منتهی به میدان اعمال خواهد شد و براین اساس اجازه تردد به خودروها در خیابان آزادی مسیر شرق به غرب از ابتدای خیابان شهید برادران عزیزی به سمت غرب، بزرگراه مخصوص غرب به شرق از ابتدای راستگرد مخصوص به آیت الله سعیدی به سمت میدان آزادی، بزرگراه جناح از خیابان دانش به سمت جنوب و دسترسی رینگ خارجی ضلع جنوب میدان آزادی به رینگ داخل میدان داده نخواهد شد.

    رییس پلیس راهور پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ با اشاره به اجرای مرحله دوم محدودیت های ترافیکی که از ساعت 6 صبح روز 22 بهمن ماه اعمال خواهد شد، گفت: تردد تمامی خودروها در طول خیابان آزادی از میدان آزادی تا میدان انقلاب در ادامه زیاد کردن به سمت خیابان انقلاب اسلامی از میدان انقلاب تا میدان فردوسی و گسترش محدوده به سمت میدان امام حسین(ع) در صورت نیاز و با نظر فرماندهان ممنوع خواهد بود. همچنین در طول بزرگراه مخصوص کرج از دوربرگردان تأمین اجتماعی تا میدان آزادی نیز ممنوعیت تردد اعمال شده است است.

    رئیس پلیس راهور پایتخت محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی خاص راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را تشریح و توصیه هایی را نیز به راهپیمایان و غرفه داران ارائه کرد.

    وی با بیان اینکه در طول بزرگراه محمد علی جناح از فلکه دوم صادقیه تا میدان آزادی نیز تردد خودروها ممنوع هست، گفت: در طول بزرگراه آیت اله سعیدی از میدان فتح تا میدان آزادی و در کلیه رمپ و لوپ های پل غیرهمسطح بزرگراه شیخ فضل الله نوری ورودی به بزرگراه محمد علی جناح نیز به خودروها اجازه تردد داده نخواهد شد.

    مهماندار با بیان اینکه محورهای متقاطع با خیابان های انقلاب و آزادی نیز با محدودیت تردد روبرو هست، به ایسنا گفت: بر این اساس تردد خودروها در بزرگراه نواب جنوب به شمال از میدان جمهوری تا خیابان آزادی و خیابان توحید در مسیر شمال به جنوب از میدان توحید تا خیابان آزادی هنگام زیاد کردن تردد راهپیمائی کنندگان، بزرگراه یادگار امام(ره) از خیابان تیموری تا دوربرگردان ضلع جنوبی به سمت خیابان آزادی، خیابان حبیب اللهی وخیابان اکبری و بلوار برادران شهید عزیزی از آخرین تقاطع به جنوب تا خیابان آزادی، خیابان برادران شهید رحمانی از میدان رحمانی تا بزرگراه مخصوص کرج، خیابان کارگر در حد فاصل خیابان جمهوری تا بلوار کشاورز، طول خیابان فردوسی در حد فاصل خیابان های جمهوری تا سمیه، طول خیابان ولیعصر در حد فاصل خیابان جمهوری تا طالقانی ممنوع هست.

    رییس پلیس راهور پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ با بیان اینکه حرکت های خلاف جهت در طول این خیابان نیز باید کنترل شود، اظهارکرد: همچنین در مسیرهای عمود بر خیابان آزادی در ضلع شمالی مشمول بر خیابان دکتر قریب شمالی، خیابان اسکندری شمالی از خیابان وقت شیرازی به سمت خیابان آزادی، خیابان رودکی شمالی و خیابان خوش شمالی از خیابان نیایش تا آزادی، مسیرهای عمود بر خیابان آزادی در ضلع جنوبی مشمول بر خیابان جمالزاده، خیابان نوفلاح، خیابان زارع و خیابان اوستا و ساسان به سمت خیابان آزادی ـ خیابان اسکندری جنوبی ـ خیابان رودکی جنوبی و خوش جنوبی از کلهر به سمت شمال تا خیابان آزادی، خیابان جیحون از بهنود به سمت شمال تا خیابان آزادی، مسیرهای عمود بر خیابان انقلاب در ضلع شمالی مشمول بر خیابان استاد نجات اللهی و خیابان حافظ از سمیه به سمت جنوب، خیابان فلسطین، وصال شیرازی و خیابان قدس از طالقانی به سمت جنوب و خیابان ۱۶ آذر از بلوار کشاورز و پورسینا، مسیرهای عمود بر خیابان انقلاب در ضلع جنوبی مشمول بر خیابان خارک از استاد شهریار، خیابان ابوریحان، خیابان رازی، خیابان دانشگاه ،خیابان ۱۲ فروردین ،خیابان منیری جاوید از دکتر لبافی نژاد به سمت شمال تا خیابان انقلاب نیز اجازه تردد به خودروها داده نخواهد شد.

    نقشه + محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن

    وی راجع به محدوده های ممنوعیت توقف و پاکسازی معابر نیز اظهارکرد: در طول بزرگراه جناح از میدان آزادی تا فلکه دوم صادقیه در هر دو مسیر، طول بزرگراه مخصوص از میدان آزادی تا پل اکباتان در هر دو مسیر، طول بزرگراه آیت الله سعیدی از میدان آزادی تا میدان فتح در هر دو مسیر و طول خیابان آزادی از میدان آزادی تا میدان فردوسی و در ادامه تا میدان امام حسین(ع) در هر دو مسیر ممنوعیت توقف خودروها از ساعت 6 صبح اعمال خواهد شد و براین اساس تمامی خودروهایی که در این محدوده پارک کرده باشند از سوی پلیس جابجا خواهند شد.

    مهماندار ادامه داد: شهروندانی که خودرویشان انتقال یافته شده است هست، باید با سامانه 110 تماس گرفته و با اعلام شماره پلاک خودروی خود از محل انتقال ماشین مطلع شوند.

    رئیس پلیس راهور پایتخت محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی خاص راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را تشریح و توصیه هایی را نیز به راهپیمایان و غرفه داران ارائه کرد.

    در مسیرهای قرمز رنگ تردد و توقف ممنوع است

    فرودگاه مهرآباد در 22 بهمن تعطیل نیست

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ همچنین با بیان اینکه فرودگاه مهرآباد در روز راهپیمایی تعطیل نیست، گفت: شهروندانی که جهت روز 22 بهمن ماه بلیط هواپیما داشته یا در این تاریخ به فرودگاه مهرآباد می رسند باتوجه به مسدود بودن مسیر باید از مسیرهای جایگزین جهت تردد استفاده کنند و براین اساس می توانند با استفاده از اتوبان های همت و حکیم خود را به بزرگراه شیخ فضل الله نوری برسانند و از آنجا وارد بزرگراه لشگری شده است و از بلوار فرودگاه ادامه مسیر دهند. جهت خروج از فرودگاه نیز مسافران از خیابان معراج باید خارج شده است و از آنجا وارد بزرگراه سعیدی شده است و سپس ادامه مسیر دهند.

    نقشه + محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن

    مهماندار همچنین با اشاره به تعطیلی پایانه مسافربری غرب از شب قبل از راهپیمایی تا آخر مراسم افزود: با توجه به اینکه پایانه غرب تعطیل است شهروندان نباید گمان کنند که تنها اتوبوس های برون شهری تردد می کنند؛ بلکه مجموعه این پایانه وحتی اتوبوس ها و تاکسی های شهرک های اقماری نیز از شنبه شب تا آخر راهپیمایی در روز یکشنبه تعطیل هستند. بنابراین مورد نیاز است شهروندان وقت سفر خود را مدیریت کرده تا با تعطیل شدن این پایان، با مسئله مواجه نشوند.

    مهماندار همچنین به غرفه داران توصیه کرد که حتما اگر قصد انتقال تجهیزات به غرفه های خود را دارند در شب قبل (۲۱ بهمن) نسبت به جابجایی این تجهیزات اقدام کنند آیا که از صبح روز راهپیمایی و با شروع محدودیت ها دیگر اجازه حمل تجهیزات به خاص با ماشین به آنان داده نمی شود.

    وی از راهپیمایان خواست که تا حد امکان از وسایل نقلیه عمومی جهت حضور در راهپیمایی استفاده کنند و از خودروی شخصی استفاده نکنند.

    وی همچنین با اشاره به تردد موتورسیکلت سواران در راهپیمایی ، اظهار کرد: این راهپیمایی جهت شهروندان است و پلیس اجازه تردد موتورسیکلت ها در بین راهپیمایان را نمی دهد بنابراین افرادی که قصد دارند با موتورسیکلت به راهپیمایی بیایند باید آن را در محل های مشخص پارک کنند و پیاده به راهپیمایی بروند.

    مهماندار با بیان اینکه ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در آماده باش ۱۰۰ درصدی هستند، گفت: امیدواریم که امسال بتوانیم خدمات مطلوبی را به راهپیمایان ارائه دهیم.

    واژه های کلیدی: انقلاب | خیابان | محدودیت | بزرگراه | میدان امام | راهپیمایی | تردد خودروها | اخبار اجتماعی

    نقشه + محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن

    نقشه + محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار