مغز کله آخرین ترانه انتشار سرگرمی افشین یداللهی

مغز کله: آخرین ترانه انتشار سرگرمی افشین یداللهی سرگرمی هزار و یک شب عاشقانه ها

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار حوادث مقتول نام قاتل را با خونش نوشت

    سال ها قبل، زمانی که بازپرس خاص قتل یکی از شهرستان های استان خوزستان بودم در جریان قتل مرد و زن جوانی قرار گرفتم. با حضور در صحنه، تحقیقات رازگشایی از این پروند

    مقتول نام قاتل را با خونش نوشت

    عبارات مهم : اسلحه

    سال ها قبل، زمانی که بازپرس خاص قتل یکی از شهرستان های استان خوزستان بودم در جریان قتل مرد و زن جوانی قرار گرفتم. با حضور در صحنه، تحقیقات رازگشایی از این پرونده را شروع کردیم. محل جنایت تلمبه منزل ای بود که اتاق سرایداری کوچکی در کنار آن به چشم می خورد.

    جسد زن جوان خارج از اتاقک نگهبانی و در کنار رودخانه افتاده بود. از نحوه قرار گرفتن جسد معلوم بود که قربانی غافلگیر شده است و عامل یا عاملان جنایت با شلیک چند گلوله به قفسه سینه زن جوان او را به قتل رسانده بودند. کمی آن طرف تر اتاقک نگهبانی قرار داشت، اتاقکی که محل جنایتی دیگر بود.

    مقتول نام قاتل را با خونش نوشت

    زندگی با جسد پدر و مادر

    داخل اتاقک جسد مرد جوانی افتاده بود که در تحقیقات مشخص شد سهراب نام دارد. سهراب با شلیک یک گلوله و بر اثر شدت خونریزی به قتل رسیده بود.

    سال ها قبل، زمانی که بازپرس خاص قتل یکی از شهرستان های استان خوزستان بودم در جریان قتل مرد و زن جوانی قرار گرفتم. با حضور در صحنه، تحقیقات رازگشایی از این پروند

    دو پسر فرزند در کنار اتاقک نشسته بودند و با چشم هایی پر از اشک، به جسد پدر نگاه می کردند. با توجه به اوضاع اجساد این طور به نظر می رسید که قتل شب گذشته رخ داده و از آنجایی که محل جنایات تا دِه فاصله زیادی داشت، تا فردای آن روز کسی از جنایات باخبر نشده بود و زمانی که اهالی دِه به تلمبه منزل رفته بودند، با اجساد زوج جوان مواجه شده است و عنوان را به پلیس گزارش داده بودند. به همین علت دو پسر فرزند تمام شب را در کنار اجساد والدینشان بودند و همین مساله بسیار ناراحت کننده بود.

    دستور بررسی نوع اسلحه را دادم و به بازرسی محل جنایت ها پرداختم. داخل اتاقک نگهبانی، یخچال قدیمی و زنگ زده ای بود که به خاطر زنگ زدگی رنگ آن به قهوه ای و قرمز عوض کردن کرده بود.

    یخچال خونین بود و در نگاه اول این طور به نظر می رسید که دست خونین قربانی به یخچال کشیده شده است و چیز مهمی به نظر نمی رسید، ولی زمانی که به یخچال خوب نگاه کردم سرنخی را بدست آوردم که در رازگشایی این پرونده به ما خیلی کمک کرد. خون های روی یخچال بیانگر عنوان مهمی بود و مقتول می خواست به ما چیزی بگوید.

    مقتول نام قاتل را با خونش نوشت

    کمک در مسیر تحقیقات

    مرد جوان قبل از مرگش، با خون خود روی یخچال عبارت نامفهومی را نوشته بود، عبارتی که به خاطر زنگ زدن یخچال در نگاه اول به نظر نمی رسید معنای خاصی داشته باشد، ولی خوب که دقت می کردی می توانستی از بین خطوط زنگ زده، خون را تشخیص دهی که با خطی بد و ناخوانا گویا اسامی افرادی را نوشته بود. مقتول قبل از مرگش می خواست ما را به مسیری هدایت کند تا به عاملان مهم این جنایت برسیم.

    فکرم مشغول نوشته های روی یخچال بود و با خود گفتم شاید خانواده سهراب بتوانند در شناسایی این افراد به ما کمک کنند. با آن که پدر سهراب از این ماجرا خیلی ناراحت بود، ولی چاره ای جز تحقیق نداشتیم. به پیرمرد گفتم: «شما مهران و مهراب می شناسی؟»

    سال ها قبل، زمانی که بازپرس خاص قتل یکی از شهرستان های استان خوزستان بودم در جریان قتل مرد و زن جوانی قرار گرفتم. با حضور در صحنه، تحقیقات رازگشایی از این پروند

    او گفت: «چرا این پرسش را می پرسید؟ معلوم است که می شناسم! آنها از اقوام همسر سهراب هستند، خیلی قبل، پدرشان با پسرم درگیری هایی داشت، ولی بعد از مدتی مشکلشان حل شد و رابطه نسبتا خوبی با هم داشتند. مهران و مهراب برادر هستند.»

    آدرس محل سکونت مهران و مهراب را که خارج از حوزه استحفاظی ما بود گرفتم و افسر پرونده با نیابت قضایی جهت بازداشت آنها اقدام کرد.

    مقتول نام قاتل را با خونش نوشت

    اسلحه هایی جهت جنایت

    افسر پرونده همراه چند مامور راهی شهرستان مورد نظر شدند و مهراب و مهران و پدرشان را دستگیر و به دادسرا آوردند. آنها در بازرسی از منزل مهراب و مهران دو اسلحه جنگی، یک اسلحه شکاری و مقدار زیادی مهمات کشف کرده بودند. احتمال می دادم اسلحه های کشف شده است در منزل مهران و مهراب، همان سلاح هایی باشد که در قتل زوج جوان استفاده شده است بود.

    به همین علت زمانی که اسلحه ها کشف شد، آنها را به آزمایشگاه ارسال و در بررسی های تخصصی مشخص شد که نوع کالیبراین اسلحه ها با اسلحه هایی که سهراب و همسرش با آن به قتل رسیدند یکی هست. حدس من درست بود و همین مساله تائید می کرد که پدر و پسرها در قتل سهراب و همسرش نقش دارند و این در حالی بود که در تحقیقات اولیه، آنها منکر جنایت شده است بودند و می گفتند از این ماجرا بی خبر بوده اند.

    متهمان که منکر جنایات بودند با مشاهده مدارک، مدعی شدند عامل جنایات را می شناسند. مرد میانسال که در برابر مدارک چاره ای جز اعتراف نداشت راجع به این اتفاق گفت: «قتل را من و پسرهایم انجام نداده ایم، ولی به خاطر من آن دو نفر کشته شدند و قاتلان را می شناسم. آقای قاضی مدت ها بود که با سهراب اختلاف پیدا کرده بودم و این اختلاف باعث کینه بین ما شده است بود. با این که بعد از مدتی بین ما صلح شد، ولی کینه او را همچنان به دل داشتم.

    چند بار خواستم از او انتقام بگیرم، ولی پسرهایم اهل این طور انتقامگیری نبودند به همین علت به آنها چیزی نگفتم. مدتی قبل در مجلسی با چندینه نفر از اقوام بودیم که صحبت از سهراب شد و من از کینه قدیمی ام گفتم و این که دلم می خواهد از او انتقام بگیرم. خشم و کینه من از سهراب تا حدی بود که آنها با شنیدن صحبت های من گفتند به خاطر دوستی که بین ما بوده، حاضر هستند هر کاری برایم انجام دهند حتی سهراب را به قتل برسانند. زمانی که صحبت های آنها را شنیدم، تصمیم گرفتم به کمک اقوامم از سهراب انتقام بگیرم. به همین علت اسلحه ها را در اختیار آنها گذاشتم تا به وسیله این اسلحه ها سهراب و همسرش را به قتل برسانند. بعد از جنایت آنها سراغم آمدند و با تحویل دادن اسلحه ها به من گفتند سهراب و همسرش کشته شدند و ما انتقام تو را از او گرفتیم و به این ترتیب من با خواسته خودم آنها را به قتل رساندم و انتقامم را از سهراب گرفتم.

    با توجه به اعترافات مرد میانسال، هویت متهمان مهم این پرونده که در قتل سهراب و همسرش نقش داشتند به دست آمد و دستور بازداشت آنها صادر شد. هر دو متهم مدتی بعد دستگیر شده است و به قتل اعتراف کردند.

    واژه های کلیدی: اسلحه | جنایت | یخچال | پرونده | اخبار حوادث


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار