مغز کله آخرین ترانه انتشار سرگرمی افشین یداللهی

مغز کله: آخرین ترانه انتشار سرگرمی افشین یداللهی سرگرمی هزار و یک شب عاشقانه ها

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی عملکرد ارزی دولت روحانی، تکرار عملکرد دولت احمدی‌نژاد است / عارف

    رئیس بنیاد امید ایرانیان با انتقاد از عملکرد اقتصادی دولت گفت: در پرسشها ارزی بد عمل شد و تجربه شکست خورده مدیریت ارز در سال ۷۳ و سال‌های ۹۱ و ۹۰ نوعی تکرار شد.

    عملکرد ارزی دولت روحانی، تکرار عملکرد دولت احمدی‌نژاد است / عارف

    عارف: عملکرد ارزی دولت روحانی، تکرار عملکرد دولت احمدی نژاد است

    عبارات مهم : باران

    رئیس بنیاد امید ایرانیان با انتقاد از عملکرد اقتصادی دولت گفت: در پرسشها ارزی بد عمل شد و تجربه شکست خورده مدیریت ارز در سال ۷۳ و سال های ۹۱ و ۹۰ نوعی تکرار شد.

    به گزارش تسنیم، محمدرضا عارف در نشست کمیسیون توسعه بازرگانی بنیاد امید ایرانیان با اشاره به تاریخچه تشکیل این بنیاد گفت: آخرهای سال 83 بود که نگرانی هایی وجود داشت که ما در کنار گرفتاری ها و مشغله های دولت از راهبردهای درازمدت در خانواده اصلاحات غافل ماندیم.

    عملکرد ارزی دولت روحانی، تکرار عملکرد دولت احمدی‌نژاد است / عارف

    وی افزود: تشکیل یک اتاق فکر ملی را جهت کشور مهم دیدیم تا بتوانیم شعارهای انقلاب و اصلاحات را پیگیری کنیم که به همین جهت به تشکیل بنیاد باران رسیدیم.

    رئیس فراکسیون امید خاطرنشان کرد: با این جهت گیری فعالیت بنیاد باران شروع شد ولی اشتباهی که در ابتدای امر انجام شد محدود کردن بنیاد باران به مدیران ارشد و میانی دولت اصلاحات بود که بعد از یکسال اول متوجه شدیم که این شیوه عضوگیری نمی تواند ما را به نتیجه ای که می خواهیم برساند که بعد از انتخابات سال 86 به این نتیجه رسیدیم که باید بر محوریت نیروهای جوان تاکید بیشتری داشته باشیم و در این مقطع زمانی بود که به تاسیس بنیاد امید ایرانیان رسیدیم.

    رئیس بنیاد امید ایرانیان با انتقاد از عملکرد اقتصادی دولت گفت: در پرسشها ارزی بد عمل شد و تجربه شکست خورده مدیریت ارز در سال ۷۳ و سال‌های ۹۱ و ۹۰ نوعی تکرار شد.

    عارف با بیان اینکه در بعضی رسانه ها دیده می شود که بنیاد باران و بنیاد امید را رقیب یکدیگر می بینند، خاطرنشان کرد: حقیقتا بنیاد امید در همان مسیر بنیاد باران با رویکرد جذب حداکثری به خصوص در جذب جوانان فعالیت می کند.

    رئیس بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه مهمترین مساله کشور اخلاق و مهمترین مسئله عدم پایبندی به اخلاق هست، خاطرنشان کرد: در اساسنامه بنیاد امید به صورت براق مشخص است که تاکید دارد حرکت سیاسی به صورت حزبی صورت نگیرد چراکه دلواپس بودیم این تلقی صورت بگیرد که این بنیاد حزبی در کنار احزاب اصلاح طلب است ولی بنا بر این بود که اتاق فکر باشیم، راهبردها را مشخص و پیشنهاد دهیم که بتوانیم در جهت رسیدن به حکمرانی مطلوب به اداره بهتر حکومت از نگاه اصلاح طلبانه برسیم.

    عارف ادامه داد: نتیجه این مسیر پنج- شش ساله با وجود اینکه آن چنان رسانه ای هم نمی شد حضور جدی در انتخابات 92 بود، حضور حداکثری نه تنها در انتخابات بلکه در همه رویدادهای سیاسی مهم کشور به صورت فعال مورد تاکید ما بود و اتخاذ این روش ابتدا در بنیاد امید مطرح و پیشنهاد شد، آن هم بعد از اتفاقاتی که در انتخابات مجلس سال 90 با آن روبرو شدیم ومتوجه اشتباه اصلاح طلبان مبنی بر عدم حضور فعال در انتخابات شدیم و خوشبختانه این نگاه در جریان اصلاحات، کم کم جا افتاد و بنیاد امید در رویدادهای سیاسی نقش کلیدی و محوری را به عنوان اتاق فکر ایفا کرد.

    عملکرد ارزی دولت روحانی، تکرار عملکرد دولت احمدی‌نژاد است / عارف

    رئیس بنیاد امید ایرانیان خاطرنشان کرد: برنامه راهبردی که جهت انتخابات ریاست جمهوری سال 92،انتخابات مجلس 94 و انتخابات شوراهای سال 96 ارائه دادیم طبیعتا برنامه جریان فکری ما بود و رویکردی که ما در دهه 90 گرفتیم رویکرد منطقی و درستی بود و علی رغم همه هجمه هایی که به ما صورت گرفت مردم حمایت خوبی از این رویکرد انجام دادند.

    وی ادامه داد: در انتخابات شوراها علی رغم همه پرسشها و هجمه هایی که صورت گرفت ولی مصمم تر شدیم که مسیر باید برنامه ای تر باشد و جهت پرسشها کشور راه حل داشته باشیم و با این رویکرد در انتخابات شوراهای سال 96در کنار انتخابات ریاست جمهوری حضوری جدی و تاثیرگذار داشتیم.

    رئیس بنیاد امید ایرانیان با انتقاد از عملکرد اقتصادی دولت گفت: در پرسشها ارزی بد عمل شد و تجربه شکست خورده مدیریت ارز در سال ۷۳ و سال‌های ۹۱ و ۹۰ نوعی تکرار شد.

    عارف تصریح کرد: راهکاری که در بنیاد امید ایرانیان به آن رسیده ایم و این مساله در حال اجرایی شدن است تشکیل کارگروه های تخصصی بود .توقع ما از این کارگروه‎ها این است که جهت شرایط کشور با یک نگاهی امیدوارانه فکر کنیم و حق نداریم آیه یاس بخوانیم.

    رئیس فراکسیون امید تصریح کرد: متاسفانه اوضاع به گونه ای شده است است که در جلسات رسمی بعضی مقامات اجرایی ،افرادی از خود سلب مسئولیت می کنند در حالی که حق نداریم از خودمان سلب مسئولیت کنیم و باید امیدوارانه جهت حل پرسشها ،بویژه پرسشها اقتصادی و معیشتی مردم چاره اندیشی کنیم.

    عملکرد ارزی دولت روحانی، تکرار عملکرد دولت احمدی‌نژاد است / عارف

    وی با اشاره به ضعف های موجود در مساله مدیریت ارزی کشور اظهارداشت: در پرسشها ارزی بد عمل شد و تجربه شکست خورده مدیریت ارز در سال 73، و سال های 91 و 90 را دوباره به نوعی تکرار کردیم در حالی که تجربیات موفقی در خصوص مدیریت ارزی در وقت دولت اصلاحات موجود است که می توانست مورد استفاده قرار بگیرد.

    عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با طرح این پرسش که اکنون باید چه اقدامی انجام داد، تاکید کرد: مردم در همه مشکل ها همراه نظام هستند. ما مسئولین شاید عوض کردن کرده باشیم ولی مردم همان مردم هستند و نظام هم همان نظام است و ما می توانیم، با وحدت و همدلی و میدان داری افراد متخصص از گردنه های سخت عبور کنیم به شرط آنکه به گونه ای عمل نکنیم که اعتماد مردم به مسئولین و حکومت سلب شود.

    عارف با اشاره به سیاست های اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی باید مبنای فعالیت ها و برنامه ریزی ها قرار بگیرد و باید اقتصاد درون زا را مورد توجه قرار دهیم .ما باید جهت پرسشها اقتصادی و معیشتی برنامه محور باشیم و دچار روزمرگی نشویم.

    رئیس بنیاد امید ایرانیان تاکید کرد:از کارگروه های بنیاد امید،دانشگاه ها و سایر نهادهای راهبردی و نخبگانی کشور انتظار داریم که جهت رسیدن به شرایط مطلوب و عبور از پرسشها و مسایل امروز کشور ،ْراهکارهای خود را در اختیار نهادهای ذی ربط از جمله دولت و مجلس شورای اسلامی قرار دهند.

    واژه های کلیدی: باران | انتخابات | ایرانیان | انتخابات مجلس | انتخابات شوراها | انتخابات ریاست جمهوری | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار